Soma suomalainen sadattelija sai sormensa sivuille sanoja sulattamaan.
Siispä, sen vuoksi, saavuin suosiolla seuraanne saivartelemaan sekavia.
En tiedä mitä ensimmäisessä merkinnässä yleensä pitäisi sanoa. Noh,
lyhyt esittely: hän on yhdeksäntoista, juuri nyt sekavassa
mielentilassa ja päänsäryn syövereissä, kykenemätön keksimään
"normaaleja" sanoja, tyhjäpää, väsynyt, alkoholia käyttämätön
taitelijana itseään pitävä ihminen joka ei osaa maalata eikä piirtää
eikä laulaa mutta rakastaa niitä, kirjoittamisesta kovin paljon
tykkäilevä vaikeasti lukihäiriöinen, kirjakieltä ikuisesti intohimolla
rakastava, kaikkia tarpeettomia ja tyhmiä rajoituksia melkoisesti
karttava, hyvin ujo, anti-suomalainen, anti-suvaitsematon, näpertelijä,
tarpeeton, itsetunnoltaan ei nähtävästi hirveän vahvalla pohjalla
seisova, tällä hetkellä tylsistynyt.
torstai, 16. maaliskuu 2006
Kommentit