Soma suomalainen sadattelija sai sormensa sivuille sanoja sulattamaan. Siispä, sen vuoksi, saavuin suosiolla seuraanne saivartelemaan sekavia.

En tiedä mitä ensimmäisessä merkinnässä yleensä pitäisi sanoa. Noh, lyhyt esittely: hän on yhdeksäntoista, juuri nyt sekavassa mielentilassa ja päänsäryn syövereissä, kykenemätön keksimään "normaaleja" sanoja, tyhjäpää, väsynyt, alkoholia käyttämätön taitelijana itseään pitävä ihminen joka ei osaa maalata eikä piirtää eikä laulaa mutta rakastaa niitä, kirjoittamisesta kovin paljon tykkäilevä vaikeasti lukihäiriöinen, kirjakieltä ikuisesti intohimolla rakastava, kaikkia tarpeettomia ja tyhmiä rajoituksia melkoisesti karttava, hyvin ujo, anti-suomalainen, anti-suvaitsematon, näpertelijä, tarpeeton, itsetunnoltaan ei nähtävästi hirveän vahvalla pohjalla seisova, tällä hetkellä tylsistynyt.